donderdag 4 mei 2017

Shopping and Miami Beach

We hebben best lekker geslapen vannacht en Marcel en de Meiden slapen lekker uit. Ik zit al om 7.30 in het zonnetje. Noodzaak want er moet ook nog heen en weer gemaild worden met mijn afstudeer maatje om de training voor volgende week voor te bereiden. lang leve internet.

Vandaag staat er een bezoek aan de keys outlet op het programma en verhuizen we we voor de laatste keer deze vakantie naar the Hall hotel op South Beach.

Als iedereen om 9 uur eindelijk uit bed is gaan we eerst ontbijten en pakken daarna de auto weer in. Eerste stop voor vandaag is de outlet. De dames hadden nog schoenen op hun verlanglijstje staan maar daar waren ze nog niet voor geslaagd nu een nieuwe kans. Het is heerlijk rustig in de winkels dus we kijken op ons gemak rond. We slagen vandaag bij Levis, Tommy Hilfinger, Calvin Klein en komen dan bij de Converse store. Sofie vind een tof paar witte en ik twijfel er zijn zoveel leuke. ik kan niet kiezen dus koop uiteindelijk niets. In de sketchers winkel facetimen we even met huis welke we mee moeten nemen her worden de blauwe. Bij de kassa blijkt het 2e paar 50% korting te zijn dus nemen ook de grijze mee. Prima gelaagd dus. Als laatste bij de Nike store waar de dames beide een paar mooie sneakers vinden. en dan is het wel genoeg!

We gaan op weg naar ons hotel in Miami Beach. we hadden gedacht nog langs Key biscane te rijden voor een leuke tussen stop maar de TomTom stuurt ons over de snelweg via de andere kant dus besluiten we maar direct door te rijden. rond 13.30 zijn we bij het Hotel en het ziet er zeer gezellig uit. We moeten nog heel even wachten tot onze kamer klaar. Maar als Marcel de auto heeft geparkeerd in de public parking om de hoek is de kamer al klaar. Wat een heerlijke kamer ruim, goede bedden grote badkamer en erg gezellig ingericht. een goede afsluiter dus.


 Het is wederom een hete dag dus we besluiten de rest van de middag lekker bij het zwembad te blijven en installeren ons op de heerlijk bedjes rond het zwembad. de meiden hebben hun eigen tentje en liggen heerlijk in de schaduw.
Tegen 3 uur bedenken we dat we nog geen lunch gehad hebben en op tripadvisor zie ik dat er een goed pizzazaakje naast het hotel moet zitten. Ik loop het hotel uit en ja hoor, ik had er nooit naar binnen gestapt want aan de buitenkant nodigt het niet heer erg uit maar eenmaal binnen snap ik wel waarom het zo hoor scoort. Ik kies een paar pizzablocken en we eten dat lekker op bij het zwembad. En echt ze zijn het proberen waard. Allemaal verse ingrediƫnten en een krokante bodem.

Na een lekker douche of bad en korte siesta wandelen we naar het strand en lopen over de boardwalk naar Johnny Rocket. We zijn nog niet op het strand of Marcel vind weer een mobiele telefoon in het zand dit keer. Onderweg zien we nog dat er een filmopname gemaakt wordt op het strand maar wat precies komen we niet achter. De sfeer is nog precies zoals ik me kan herinneren. Een hoop verschillende mensen zien en gezien worden en overal muziek. Uiteindelijk vinden we Johnny niet maar eten lekker bij het newscafe en lopen daarna terug naar het Hotel weer een zeer geslaagde dag. 
De telefoon blijkt al gelocked te zijn en Marcel probeert de eigenaar nog te achterhalen maar ik geloof niet dat dat lukt. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten