donderdag 20 april 2017

On the road!

We zijn onderweg!

Na de esta's wel 4 keer gecheckt te hebben en een verder redelijk gladde voorbereiding pak ik vanmiddag (inderdaad op het laatste moment) mijn koffer in. Ook alle studie boeken gaan in de koffer want daar moet op vakantie nog wel iets mee gedaan worden. Alle andere koffers staan al klaar en als de meisjes uit school komen pakken we nog de laatste spullen. Als Marcel zijn laatste checks in en rond het huis heeft gedaan vertrekken we naar het van der Valk hotel in Düsseldorf. Onderweg is het natuurlijk weer gewoon aansluiten na anderhalf uur zijn we dat zo zat dat we besluiten onderweg maar lekker even een hapje te eten. En dus komen we "weg van de snelweg" terecht in het  pitoreske Drunen en eten daar lekker bij de pannenkoekenboerderij

Na een lekkere maaltijd gaan we weer opweg en rijden in ruim een uur vlot en zonder file naar Düsseldorf. Hier is alles tip top geregeld de auto parkeren we op de grote parkkeerplaats en gaan op zoek naar de kamer op de 8e etage. Sofie duikt gelijk met haar boek in bad, we kijken nog wat tv en ik maak alvast een blogverslag. Want hoewel het veel tijd kost is het toch ook wel heel leuk om later terug te lezen.

Na het laatste berichtje hebben we natuurlijk wel al het een en ander gergeld.

De auto is geboekt bij Alamo en hebben daar weer gebruik gemaakt van de skip the counter service zodat we morgen niet meer in de rij hoeven als we aan komen op Miami.

Als eerste verblijven we 1 nachtje in Nuvo Suites In Miami Doral om de volgende ochtend te kunnen shoppen in de internatial mall

Na onze week in de villa in cape coral rijden we weer richting Miami en verblijven dan een nacht in
travelodge-florida-city-homestead-everglades
Voordat we op zondag richting de keys gaan hebben we nog kaartjes voor de Miami Marlins
Op de keys hebben we een lekker hotel gevonden op Marathon
holiday inn express&suites
We sluiten onze reis af met een verblij op South Beach in het hippe

Voor nu nog even lekker in bad en dan slapen.... morgen vroeg staat de taxi naar het vliegveld klaar.